Mar 16, 2011

terminatii cu masinile

mailul catre alex:

nu stiu cum stai cu subiectele pentr blogul tau - destul de bine imi imaginez - dar uite aici inca unul, ar fi cool de scris pe undeva, pentru ca e strigator la cer.

practic cei care sunt responsabili pentru agatarea masinilor care stau oprite in raza indicatorului de oprire interzisa sunt niste terminati bisnitari infecti. Nu s-a intamplat mare lucru, am avut un interviu la care ma-m dus undeva in zona semanatoarea, am parcat imediat dupa indicatorul respectiv si in 15 minute au venit unii si mi-au ridicat masina

Nici o problema pana aici, era parcata aiurea - meritam o penalizare. Numai ca nu ma asteptam ever sa fie atat de mare. A costat 700 de ron sa imi iau masina de la ei, fara amenda, care e inca 200 ron. As vrea sa stiu si eu de pe ce planeta au aterizat astia, unde anume o ridicare de masina costa 230 ron, unde transportul masinii costa 160 ron si unde depozitatul masinii costa 160 de ron, 15 minute.

As vrea sa stiu cine calculeaza sumele astea si unde sunt justificate. As vrea sa stiu cum anume pot si eu sa particip la licitatia care acorda contractul asta, pentru ca sunt bani primiti pe gratis, non stop, fac un imprumut si lucrez pentru primarie..

Cea mai mare amenda pe care am primit-o vreodata a fost de 2 milioane. Am primit-o in 2 randuri, ambele pentru ca am depasit viteza legala. Care e justificarea pentru care amenda asta e 900 de ron si alea au fost 200 de ron?!.

Una peste alta mi se pare ca cineva isi ia o spaga imensa pe barba soferilor undeva in primarie ori in interne (in f de unde se face contractul), sau ca cineva pur si simplu NU II PASA, desi e ales de voturile noastre.

Evident ca sunt suparat de cand mi s-a intamplat, e total aiurea. Pana acum n-am mai avut ocazia, a fost prima data cand mi s-a intamplat. In fine ideea era ca daca ti se pare la fel, poate transformi intr-un subiect de post de blog, poate cineva se sesizeaza.

si postul lui, yey:

http://subiectiv.ro/fragmente/problemele-cititorilor-ridicarea-masinilor-si-preturile-platite/

No comments:

Post a Comment