Mar 6, 2011

Gyuri's pub

Am fost sambata la Gyuris pub. Gyuris pub e un restaurant la circa 50 de metri de nasul meu, si e oarecum ciudat ca n-am ajuns sa mananc acolo mai repede, avand in vedere ca in mod normal in weekend mananc cel putin o data in oras. Motivul a fost ca pur si simplu n-am stiut ca e de fapt e barul lui Gyuri Pascu, daca as fi stiut, m-ar fi impins curiozitatea mai devreme.

A fost misto ca l-am vazut si pe el, s-a uitat o repriza la Rapid-Otelul, am inteles de pe undeva ca e rapidist parca.

Din pacate, desi prima impresie a fost realmente pozitiva, pe baza faptului ca Gyuri mi-a fost mereu simpatic, incepand cu cariera in Divertis si terminand cu cea muzicala (imi aduc perfect aminte cum i-am cumparat primul album si cum ascultam pe casetofonul vechi alor mei), localul mi s-a parut folosit la 20% din potential. Cand am intrat nu era absolut nimeni acolo in afara de Gyuri si chelneri, asa ca tentatia sa iau la puricat "problemele" si sa vad "ce nu merge" a fost prea puternica.

Atmosfera, interior:

Cam 60-70% din impresia totala pe care mi-o fac in legatura cu un local in general e data de cum e aranjat. E o idee mai mult decat meniul, da.
- lemn peste tot, in principiu foarte misto, cald, intim, insa:
- pardoseala - desi curata, e facuta dintr-un lemn foarte scorojit. Impreuna cu decoratiunile din spatele scenei improvizate (peretii tapetati cu panza de sac si ceva instrumente muzicale vechi gen ukulele si chiatari) - arunca un puternic deja vu gen Vama Veche. Nu cred ca e o imagine potrivita pentru Bucuresti, catusi de putin. E ok pentru Vama, e nasol pt Bucuresti, clientii sunt mult mai pretentiosi aici si mai cosmopoliti. Nu vrei sa iti calce pragul DOAR cei care merg in vama si s-ar simti in largul lor, vrei sa manance toata lumea la tine. Care intr-un cartier normal de Bucuresti e formata din 80% oameni care nu au nicio legatura cu Vama.
- toate ferestrele acoperite de niste perdele foarte groase intr-o zi foarte frumoasa de iarna/primavara. Nu mi-e clar daca exista ferestre acolo, insa daca exista, DATI PERDELELE ALEA LA O PARTE, daca nu, FACETI FERESTRE! Nu vreau sa simt ca stau intr-o hruba. Conteaza covarsitor daca in timp ce mananc am parte de lumina naturala sau nu. Gyuri statea la o masa intr-o incapere alturata care avea parte de ferestre, se vedea de la noi. Oare de ce?
- Culorile inainutru foarte terne. Contrastul foarte slab si senzatie de pamantiu intre mese/scoaune si podea perdele. Altfel mobilier foarte dragut si comod.
- ospatarii: imbracati in alb si negru, costumul foarte clasic si absolut respingator pentru mine. Imi aduc aminte de restaurantele de pe vremea lui ceasca si cantinele din tabere. Altfel cel care ne-a servit - foarte OK.
- intr-un colt, pe un perete am vazut ceva portrete cu cantareti si cantarete de-ale noastre \ probabil prieteni de-ai lui Gyuri, era si el acolo intr-una din poze). Nearanjate, unele stateau cash, impresie de dezordine din pacate. Chiar daca nu pare important, este. Ai nevoie sa aranjezi cumva potretele, sa ai o regula, nu le poti arunca pur si simplu pe perete.
- meniul poate fi imbunatatit grafic de catre orice student la design sau ceva de genul asta. Cat poate sa coste? Fonturile sunt un fel de comic sans al meniurilor de restaurante de hotel de 2-3 stele.
- barul e bagat intr-un fel de camaruta inconjurata de pereti de sticla. Era si o masa acolo, cineva manca acolo (am presupus ca prieteni ai ospatarilor avand in vedere ca vorbeau intre ei). Desi presupun ca e ok, totusi, dadea un aer de bucatarie barului respectiv.

Mancarea:

- ce am mancat foarte bun, snitel si piept de pui la gratar. Nu e cine stie ce mancare, dar plin de mirodenii si gustos. Cartofii prajiti puteau sa arate mai bine tho.
- oferta destul de mica de feluri de mancare;
- placinta de mere foarte buna.

Sigur o sa repet experianta, pentru ca prefer sa ii dau banii lui Gyuri decat celor de la KFC sau McD, dar totusi.... ma seaca cand vad potential risipit si fixabil cu putini bani. Ca sa ma simt bine am nevoie de niste cer si copaci la vedere, si am nevoie de mai putina vama veche si scorojit. O fi atmosfera folkista or wtv, dar daca vreau asta ma duc in vama.

PS: Ar merge schimbat si logoul ala de pe site btw. Ceva cu neon ligths de ex.

No comments:

Post a Comment