Feb 9, 2011

Flashbacks of a Fool


Daniel Craig - am senzatia ca e cel mai subapreciat actor din anii astia. In sfarsit l-am terminat de vazut - cred ca e a 3-a sau a 4a data cand il reiau - al doilea film foarte bun dupa tot al lui, Layer Cake (parca asta era numele). De fapt nu stiu daca e talentul de actor, cat mai mult talentul de a gasi regizor/scenarii bune. In fine, toata admiratia. Filmul nu merita 6.7 cat are pe imdb. Foarte misto muzica, cu atat mai mult cu cat nu cadreaza cu ce ascult (Roxy Music, David Bowie)



Incerc sa reduc muntele de filme de pe hard, altfel treptat devin un movie hoarder. Tot in spiritul asta, vazut si Foot Fist Way, un B movie foarte tipic pentru Danny McBride. Umor gen the Office, de situatii. Luved it.

Apropos de Danny McBride, tocmai am terminat de vazut si Eastbound & Down. Am senzatia ca devine incet incet un cult TV series, am citit pe undeva ca e serialul preferat al lui Marilyn Manson.



Yey, link frenzy, I rock.

No comments:

Post a Comment