Jan 6, 2011

craiova

pentru ca nu am mai fost in craiova, ma gandesc ca ar fi nimerit sa imi notez si impresiile undeva:

- parintii monicai foarte draguti si educati, intr-un oras care nu mi-a facut deloc senzatia ca ar deborda in genul asta de oameni;

- au o singura "unirea" care se cheama ... planeta.. uranus cred. ur anus. Ma rog, nefericit, dar probabil l-au denumit asa atunci cand lumea nu stia engleza.. deci OK. Sau poate nu se chema uranus, nu mai stiu. Oh well. Cert e ca fiind singurul magazin cu profil mall - era foarte aglomerat. Un fel de unirea de rang mai jos, insa avand toate magazinele esentiale, gen Flanco sau adidas.

- strazi foarte inguste si foarte agomerate;

- bilele albastre de pe stalpi decoratiuni de craciun;

- pationar interesant, cu o gaura in mijloc in care nu mai stiu ce se intampla;

- arhitectura ok, cel putin in centru, case vechi, multe cladiri foarte asemanatoare cu ce se gaseste pe bdul elisabeta in Bucuresti. Am pozat o cladire draguta la un moment dat, vezi mai jos:

<insert poza de pe samsungul wave>

- foarte frig, taximetristi ok; am si racit, cred ca in tren totusi;

- foarte placut impresionat de vizita din a doua sau a treia zi pe care am facut-o familiei mamei monicai. Multi oameni, intr-o casa foarte mare cu un hol impresionant ca marime si caldura. Am fost bagat in seama inca din start de majoritatea lumii de acolo, semn ca Monica sigur e persoana importanta acolo :D. Placut impresionat si de verisoara Monicai, subtire si la vorba si la port. In fine, a fost placut intr-un mod neasteptat.

- nah, deocamdata impresie incompleta, astept sa ajung si vara acolo.



LE: magazinul ala se chema mercur. Sorrryyy.

2 comments: