Apr 11, 2011

The 3 c's

politica: oricare dintre aia doi care participa la alegerile pentru sefia PDL ar castiga, o sa piarda alegerile care urmeaza. Pt ca amandoi sunt niste inerti care nu fac chestii decat reactiv, si poate si pentru ca au o lipsa de coaie/carisma/credibilitate cronica. Si de fapt problema e ca oricare dintre aia doi ar castiga, PDL o sa-si continue drumul drept si scurt catre haznaua in care sta acum relaxat si mandru PSD & co. Evident, cu tot cu oamenii care nu au ce sa aleaga.

gaming: mousul Logitech G9 pe care mi l-am luat acum catva timp e cool, cu mici note:
1. butonul din mijloc se apasa stupefiant de greu.
2. gripul al doilea are joc pe corpul mousului, si deci chiar daca imi place mie mai mult, nu se poate folosi decat daca il fixez cumva.
3. Nu reusesc sa fac profilele vietii sa fie identice la mine acasa si la job. Trebuie sa vad ce anume difera, poate mai sunt chestii care influenteaza senzitivitatea in afara de Setpoint, programul lui.

In alta ordine de idei, la job azi in harta de multitasking de SC2, fiind obisnuit perfect cu miscarea mousului, apm mediu de 74. OMG. F tare, pretty hyped. Am repetate faza acasa, o sa ma uit mai tarziu sa vad ce am facut, da practic mi-e si jena, ca sigur ma frustrez.

Imi trebuie un pad de pe care sa nu imi sara cursorul.

Fingers crossed sa incep sa ma duc la sala la job in fiecare pauza incepand cu saptamana asta. Cat de tare ar fi. FOCUS.

No comments:

Post a Comment