Mar 17, 2011

Middle Men, Seasons of the Witch, Tron + extra


middle men:

Cu Luke Wilson, un actor care imi e simpatic, al doilea film pe ziua de azi, il pun primul pentru ca imi e mai proaspat in minte. Un fim destul de standard despre the american dream si despre cum odata cu banii si faima hop si problemele. Are combinatia castigatoare de impuscaturi, sani, alcool si droguri, familie, valori morale, istetime si cum te scoate ea din rahat. Giovanni Ribisi pe-acolo, ca de obicei rol f bine facut, sper sa joace intr-un film istoric la un mom dat, si sa ii dea astia un Oscar. A fost distractiv, nu m-am intins decat de vreo 2 ori dupa chitara in 1:49 ore, oricum, mult mai bine overall decat:


season of the witch:

prostie low budget despre nicholas cage si ce par si-a mai plantat in cap. Nu mi-am putut dezlipi ochii de dantura perfecta a lui si a costarului, Rob Pearlman in timp ce urla de durere in decursul bataliilor din evul mediu in care se regasea din timp in timp. Cam 3 sferturi din film mi-am pus intrebarea daca oare ce imi vad ochii e adevarat, adica e primul film in care inchizitia era OK pentru ca intr-adevar ardea vrajitoare pe rug. Asta m-a tinut prins sa il vad tot de fapt. Inca niste remarce pe care nu m-am putut abtine sa le fac:

- nicholas cage a stopat 100% sa mai faca filme in care e un ratat, desi cu alea a castigat statutul de acum; semn ca nu asa se vede el pe el insusi, si asta trebuie sa se reflecte si in filmele lui.
- dialoguri si priviri tembele intre el si co-star, partenerul lui templier. Hmm, greu de descris. Ceva gen ei erau gangsterii din zona aia de evul mediu in care traiau, si se pisau la ce ora avea chef animalul lor pe biserica, comandanti, etc. Foarte simpatica atitudinea cand era cat pe-aci sa fie spanzurati daca refuzau oferta foarte periculoasa de job: "OK deci LOL ii ajutam pe astia sau ne bagam pula? HEHE" Chick Norisi. Sincer nu cred ca e asa greu sa regizezi un film.
- batalia de la inceput urla low budget. Close ups pe ei cand discutau care omoara mai repede 300 de oameni si camera foarte sus cand aratau armatele - computer generated ofc.

Am vazut si Tron, placut foarte mult conceptele grafice si Jeff Bridges. Povestea a fost ok si ea, ma asteptam sa fie imbecila. Simpla dar OK. Am recunoscut cu placere si niste pasaje citite in Plesu legate de perfectiune si cum nu se poate atinge, servind mai degraba ca ghid decat ca tinta directa. Evident nu le-a inventat el, acolo le-am citit eu, imi imaginez ca teoria e veche.

Am remarcat cum nu scriu decat despre filmele pe care le vad singur. Hmm. :) E posibil sa fie si din cauza ca n-am mai vazut filme cu altcineva chiar recent.

Paco de Lucia acasa si Subscribe la servici. Baschet la Steaua Turabo in weekend. Racit iarasi.

http://itunes.apple.com/us/app/6th-planet/id420388344?mt=8

No comments:

Post a Comment